Мусабеков Елжан Әзімханұлы
« Бекітемін »
Мектеп директоры
Ш.Жашаралин
« » қыркүйек 2019-2020 о.ж.
Ә.Молдағұлова атындағы шағын орталықты негізгі мектебінің 2019-2020 оқу жылына арналған мектеп
психологының жылдық жұмыс жоспары
Айы | Апта | Жұмыс мазмұны | Жұмыс бағыты | Қолданылатың әдістемелер түрі және оларды өңдеу жолдары | Сыныбы немесе кіммен? | Қорытындысы қай жерде қаралады немесе кімге ұсыныс жазылады? | Жұмыстың орындалуы (Хаттама,анықтама, мәлімет тіркеу №) |
Қ Ы Р К Ү Й Е К | І –апта | 1.Ерекше білім беруді қажет ететін (үйден оқытылатын және инклюзивті білім алатын) оқушылардың ата- аналарымен жұмыс 2. Дарынды балалардың шығармашылық интеллектуалдық қабілетін анықтау | Психодиагносика | Х.С.Гюнцбург әдістемесі /Социограмма/ 2. «Дарындылық картасы» әдістемесі \А.И.Савенков, А.А. Лосева\ | 5-9 | Әдістемелік отырыс ӘБ отырысы. Сын.жетекшілерге және пән мұғалімдерге /ұсыныс/ | Анықтама |
ІІ-апта | 1.Мемлекеттік қорытынды аттестаттауға және емтиханға дайындық деңгейін анықтау 2. Ерекше бақылауды қажет ететін оқушыларды анықтау а/ тәуекел топтағы балалар ә/ «қиын» оқушы | 1 ОЖСБ-ге сенің көз қарасын? /сауалнама/ 1.«Кактус» әдістемесі 2.«Әлемде жоқ жануар» әдістемесі 3.Стоттың «Бақылау картасы». 4.Авторы:Зунг /депрессия шкаласы/ Ковалев | 9 5-9 | Оқу ісі жөніндегі орынбасарына /ұсыныс/ Сынып жетекшілер жиыны | |||
ІІІ- апта | 1.1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтау | 1.Керн-Йерасек сауалнамасы (танымдық қабілеттерін анықтау) 2.«Мектеп суреті» (оқушының мектепке көзқарасын,мектептегі қобалжуын анықтау) | 1 | ||||
ІУ- апта | 2.5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін анықтау 2.Диагностикалық карта толтыру | 1.Мазасыздық деңгейі. Филипс/Кондаш сауалнамасы 2.Темперамент.Айзенк 3.Тұлғаның өзіндік бағалауы.Г.Н.Казанцев 4.Социометрия.Д.Ж.Морено 5.Агрессия белгілері. Е.К. Лютова, Г.Б. Монина 6.Оқу мотивациясы.Н.Лусканова | 5 | ||||
Психокоррекция | |||||||
1 | Оқушылармен жұмыс | 1.Мемлекеттік қорытынды аттестаттауға және емтиханға дайындық жүргізудін психологиялық аспектілері 2.1 сынып оқушыларымен түзету жұмысы / тренинг/ 3.5 сынып оқушыларымен түзету жұмысы / тренинг/ | 9 1 5 | ||||
Психологиялық кеңес беру | |||||||
2 | Оқушылармен жұмыс | 1.Өз болашағынды анықтауда мынадай ережелерді ұстан! 2.Жеке оқушымен сұхбаттасу | 9 | ||||
Ағартушылық-профилактикалық | |||||||
3 | Ата-аналармен жұмыс Teachersмен жұмыс | 1.Оқушыларды ОЖСБ-ге дайындаудағы ата-ана рөлі 2.Бірінші сынып оқушыларын психологиялық қолдау 3.Өтпелі кезеңнің психологиялық ерекшелігі 4.Дарынды бала /жадынама/ 5.«Жасөспірімдердің денсаулығы мен өмірлік дағдыларын қалыптастыру және суицид алдын алу» бағдарламасы бойынша ата-аналарды оқыту (ата-аналардан рұқсат қолхат алу) 8 сынып ата-аналары | 9 1 5 5-9 8-9 | Ата-аналар жиналысы |
айы | апта | Жүргізілетін жұмыс | Жұмыс бағыты | Қолданылатың әдістемелер түрі | Сыныбы немесе кіммен? | Қорытындысы қай жерде қаралады немесе кімге ұсыныс жазылады? | Жұмыстың орындалуы /хаттаманың№/ | ||||
Қ А З А Н | І -апта | 1.1,5,9,10 сынып оқушыларының диагностикалық картасын толтыру | Психодиагностика | 1.Диагностикалық карта толтыру | 1,5,9 сынып | Сынып жетекшілерге және пән мұғалімдерге /ұсыныс/ | |||||
ІІ-апта | 1.Кәсіптік бағдар бойынша жұмысы 2.Жас мамандармен жұмыс | 1.Дж.Голанд сауалнамасы 2.Қызығушылық картасы.Голомшток ДДО.Климов 3.Мен қандай маманмын.Сауалнама | 9 | Сынып жетекшілерге және ата-аналарға ұсыныс | |||||||
ІІІ апта | Құқық бұзушылықтың 1.және зорлық зомбылықтың алдын алу, оқушыларды діни ақпараттандыру жұмыстары | 1.Бопсалау деректерін анықтау мақсатында жасырын сауалнама жүргізу, «Мен және менің дінге деген көзқарасым» | 5-9 | Сынып жетекшісімен ата-аналарға ұсыныс ТІЖО | |||||||
ІҮ апта | 1.Сұраныс,тапсырыс бойынша жұмыс /мектепішілік,аудан,облыс | ||||||||||
Психокоррекция | |||||||||||
1 | Оқушылармен жұмыс Жас мамандармен жұмыс | 1.Диагностиканың корытындысы бойынша жеке баламен сұхбаттасу 2.«Мен өмірде қандай жетістіктерге жете аламын» /трениинг/ 3.«Құқық бұзушылықтың алдын алуға» /тренинг/ 4.«Жасөспірімдердің денсаулығы мен өмірлік дағдыларын қалыптастыру және суицидтің алдын алу» бағдарламаға қатысқан оқушылармен түсіндірме жұмыстар жүргізу 5.Іскерлік қарым-қатынас «Жаңа оқу жылын жалынды жастық жігермен бастайық»/тренинг/ | |||||||||
Психологиялық кеңес беру | |||||||||||
2 | Сынып жетекшілермен жұмыс | 1.Кәсіптік бағдар беру бойынша | Сын.жет. әдіс бірлес.отырысы | ||||||||
Ағартушылық-профилактикалық | |||||||||||
3 | Ата-аналармен жұмыс | 1.Балалар мен жасөспірімдердің мінез-құлыққа кері әсер етуші факторлар. \Баяндама\ 2. 5 сыныпқа бейімделу \баяндама\ 3.ОЖСБ-нің психологиялық ерекшеліктері | Мектепішілік ата-аналар жиналысында 5 сынып ата-аналарымен 9 сынып оқушылары мен ата-аналар | ||||||||
Айы | апта | Жүргізілетің жұмыс | Жұмыс бағыты | Қолданылатың әдістемелер түрі | Сыныбы немесе кіммен? | Қорытындысы қай жерде қаралады немесе кімге ұсыныс жазылады? | Жұмыстың орындалуы /хаттаманың №/ | ||
Қ А Р А Ш А | І -апта | 1. Оқу мотивациясысын зерттеу | Психодиагностика | 1. Мектеп оқушыларының пәндерге қатынасын зерттеу картасы 2. Мұғалім оқушы көзімен.Сауалнама | 5-7 8-9 | ||||
ІІ-апта | Жасөспірімдер арасындағы аутодеструктивті мінез- құлықтың алдын- алу бойынша жұмыс | 1. Басса Даркий, Королева сауалнамалары | 8-9 | ||||||
ІІІ апта | 1.Үлгерімі төмен оқушыларды анықтау 2.Зиянды әдеттердің алдын алу бойынша жұмыс | 1. Үлгермеушілік себебі неде? Сауалнама 2.ЖҚТБ індеті туралы не білеміз.сауалнама | 5-9 8-9 | ||||||
ІҮ -апта | Тапсырыс бойынша анықтау жұмыстары | ||||||||
Психокоррекция | |||||||||
1 | Teachersмен жұмыс Оқушылармен жұмыс | 1.«Жақсы көңіл-кhouseжан азығы» -тренинг 2.«Сенім менің серігім» тренинг 3.«Зиянды әдеттерден аулақ бол» | Teachers 9 8-9 | ||||||
Психологиялық кеңес беру | |||||||||
2 | Teachersмен жұмыс | 1.Үлгерімі төмен оқушылардың сынып жетекшілері мен пән мұғалімдеріне кеңес | Teachers | ||||||
Ағартушылық-профилактикалық | |||||||||
3 | Ата-аналармен жұмыс | 1.Баланың психологиялық дамуындағы ата-ана бақылауының рөлі 2.Ұялы телефонның оқушылар психологиясына әсері | 8-9 5-9 | ||||||
Айы | апта | Жүргізілетің жұмыс | Жұмыс бағыты | Қолданылатың әдістемелер түрі | Сыныбы немесе кіммен? | Қорытындысы қай жерде қаралады немесе кімге ұсыныс жазылады? | Жұмыстың орындалуы /хаттаманың№/ | |
ЖЕЛТОҚСАН | І -апта | Оқушылардың тәрбиелік деңгейін анықтау | психодиагностика |
| 6,7,8 | Психолгиялық қызмет отырысы | ||
ІІ-апта | Оқушылардың танымдық қабілетін анықтау | 1.Штур тесті | 2-4 | Сынып жетекшіл. әдіс бірлестіг. | ||||
ІІІ апта | ||||||||
ІҮ -апта | Тапсырыс бойынша анықтау жұмыстары | | ||||||
Психокоррекция | ||||||||
1 2 | Ата-аналармен жұмыс Оқушылармен жұмыс | 1. «Отбасында бала психологиясын қалыптастыру» тренинг 2. Бастауыш сынып оқушыларымен түзету жұмысы | 2-4 | |||||
Психологиялық кеңес беру | ||||||||
3 | Teachersмен жұмыс |
| ||||||
Ағартушылық-профилактикалық | ||||||||
Сынып жетекшілермен жұмыс |
психологиясына әсері.
психологиялық ерекшеліктері | |||||||
Ата-аналармен жұмыс |
| |||||||
Айы | апта | Жүргізілетің жұмыс | Жұмыс бағыты | Қолданылатың әдістемелер түрі | Сыныбы немесе кіммен? | Қорытындысы қай жерде қаралады немесе кімге ұсыныс жазылады? | Жұмыстың орындалуы /хаттаманың№/ | |
ҚАНТАР | І -апта | Сынып жетекшілерге арналған әдістемелік нұсқаулық | Психодиагностика | «Суицидтің алдын-алу шаралары».Баяндама | 1-1пән мсұғалімдері | Пед.кеңес | ||
ІІ-апта | Өзіндік бақылау мен өзіндік бағаны қалыптастыру | 1. Де-Греефэ бойынша оқушының өзігдік бағасын анықтау 2. «Өзіңді қалай бағалайсың» 3. Оқушылардың өзін бағалауын зерттеу әдістемелері | 6-9 | |||||
ІІІ апта | ОЖСБ бойынша жұмыс | 1. Оқушының бейінді пәнің анықтау 2. Қызығушылық картасын құру 3. Сандық кәсіптік бағыт беру тесті | 4-9 | Сынып жетекшілер бірлестігі | ||||
ІҮ -апта | 1 Аутодеструктивті міне-құлық оқушылармен жұмысы (тапсырыс бойынша)Тапсырыс бойынша анықтау жұмыстары | |||||||
Психокоррекция | ||||||||
Оқушылармен жұмыс |
| |||||||
Психологиялық кеңес беру | ||||||||
Сынып жекшілермен жұмыс Оқушылармен жұмыс | 1. Оқушыға кәсіпті таңдауына көмек көрсету 2. Мамандық туралы хабардылығың | |||||||
Ағартушылық-профилактикалық | ||||||||
Ата-аналармен жұмыс |
| |||||||
Айы | апта | Жүргізілетің жұмыс | Жұмыс бағыты | Қолданылатың әдістемелер түрі | Сыныбы немесе кіммен? | Қорытындысы қай жерде қаралады немесе кімге ұсыныс жазылады? | Жұмыстың орындалуы /хаттаманың№/ | |
АҚПАН | І-апта | 1. Қарым-қатынас деңгейін анықтау | Психодиагностика | 1 Тұлғааралық қатынасты анықтайтын әдістер 2. Достық қарым-қатынасқа тез түсе аласын ба? тест | 5-8 9 | Педкеңес | ||
ІІ -апта | Жасөспірімнің депрессиялық мінез-құлқын анықтау | Депрессия шкаласы.Э.Бек | 7-9 | Ата-аналар жиналысы | ||||
ІІІ апта | Мемлекеттік қорытынды аттестаттауға және емтиханға дайындық деңгейін анықтау | Жетістікке жету жолы.Р.С.Немов | 9 | Сынып жетекшілер бірлестігі | ||||
ІҮ-апта | Тапсырыс бойынша жұмыс | |||||||
Психокоррекция | ||||||||
Teachersмен жұмыс Оқушылармен жұмыс |
| Пән мұғалім. 9 5-8 | ||||||
Психологиялық кеңес беру | ||||||||
Ата-аналармен жұмыс | 1.Балңызбен қарым-қатынас құра білесіз бе? | |||||||
Ағартушылық-профилактикалық | ||||||||
Ата-аналармен жұмыс Оқушылармен жұмыс | 1. Отбасында баламен қарым-қатынас жасаудың кейбір психологиялық мәселелері \баяндама\ 3. Емтиханға дайындық кезіндегі қобалжудың алдын алу. | 7-8 9 | ата-аналар жиналысы | |||||
Айы | апта | Жүргізілетің жұмыс | Жұмыс бағыты | Қолданылатың әдістемелер түрі | Сыныбы немесе кіммен? | Қорытындысы қай жерде қаралады немесе кімге ұсыныс жазылады? | Жұмыстың орындалуы /хаттаманың №/ |
НАУРЫЗ | І-апта | Оқушылардың бейінді пәнің анықтау | 2. Қызығушылық картасын құру.Голомшток | 9 | |||
ІІ -апта | Адамгершілік және жыныстық тәрбие туралы анықтау жұмысы | Сауалнама | |||||
ІІІ апта | Зорлық | Сауалнама | |||||
ІҮ-апта | Тапсырыс бойынша жұмыс жасау | ||||||
Ағартушылық-профилактикалық | |||||||
| |||||||
Психокоррекциялық жұмыстар | |||||||
Оқушылармен жұмыс | «Мен және менің таңдаған мамандығым». Қызға қырық үйден тыю Тренинг. | 9сынып | |||||
Психологиялық кеңес беру | |||||||
Қыз қандай болуы керек? 9 сынып оқушыларын бағдарлы оқытуға және мамандық таңдауға бағыт беру.Кеңес |
Айы | апта | Жүргізілетің жұмыс | Жұмыс бағыты | Қолданылатың әдістемелер түрі | Сыныбы немесе кіммен? | Қорытындысы қай жерде қаралады немесе кімге ұсыныс жазылады? | Жұмыстың орындалуы /хаттаманың№/ |
СӘУІР | І-апта | Мемлекет қорыт.аттесстат | Психодиагностика | Эмоция тесті.Бас-Дарк | 9 | Педкеңес | |
ІІ -апта | Оқушылардың мектеп өміріне қанағаттану деңгейін анықтау | (А.А.Андреев бойынша).2-9сыныптар | 5-9 | Ата-аналар жиналысы | |||
ІІІ апта | Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды қайта диагностикалау | ||||||
ІҮ-апта | Мектепалды даярлық топ оқушыларының мектепке дайындық деңгейін анықтау Тапсырыс | ||||||
Ағартушылық-профилактикалық | |||||||
Ата-аналармен Teachersмен | Мектепалды.Баяндама\
| ||||||
Психокоррекция | |||||||
Менің қолымнан бәрі келеді | |||||||
Психологиялық кеңес беру | |||||||
Оқушылармен жұмыс |
|
Айы | апта | Жүргізілетің жұмыс | Жұмыс бағыты | Қолданылатың әдістемелер түрі | Сыныбы немесе кіммен? | Қорытындысы қай жерде қаралады немесе кімге ұсыныс жазылады? | Жұмыстың орындалуы /хаттаманың№/ |
МАМЫР | І-апта | 1.Teachersмен жұмыс. 2.Оқушылармен емтихан алдындағы психолгиялық дайындық жұмысы 3.9 сынып ата-аналарымен жұмыс | шаршау,енжарлық, аффект деңгейіне тренинг «Балаңыз емтиханды жақсы өткізуіне сіздің үлесіңіз» тренинг | 8-9 | Ата-аналар жиналысы | ||
ІІ -апта | Консилиум | ||||||
ІІІ апта | Дарынды балалармен жұмыстың есебі Үлгерімі төмен оқушылардың салыстырмалы талдауы | ||||||
ІҮ-апта | 2019-2020 оқу жылында атқарылған жұмыстың талдауы (есеп дайындау). 2020-2021 оқу жылына жұмыс жоспарын құру |
Жұмыс кезеңдері:
1. ______ оқу жылындағы жұмыс сараптамасы
2. Психологиялық қызметтің жоспары
3. Оқу жылындағы жұмыс бағытын іске асыру
4. Нәтижелерді қорытындау есеп кезеңі
Тақырып:
Teachers мен оқушылардың даралық психологиялық сипаттарын зерттей отырып, психологиялық жетекшілік жасау.
Мақсаты:
Сәтті білім алып тұлғаны дамыту үшін әлеуметтік- психологиялық жағдай қамтамасыз ету, оны социялдау және кәсібилігін жетілдіру.
Міндеттері:
1. Тәрбие процессінің субъектілер арасында түсіністік және өзара қарым-қатынасқа отырып жұмыс жүргізуге қолғабыс көрсету.
2. Өнегелі әлеуметтік-мәнді тұлға жеткізу үшін білім алушының жеке қызығушылықтарын және қажеттіліктерін дамыту.
3.Оқушылар, педагогикалық қызметкерлер және ата-анлар арасында ағартушылық кеңес жұмыстарын жүргізу.
4. Оқушылар, педагогтар және ата-аналар арасында алдын алу жұмыстарын және салауатты өмір салтын насихаттау.
5.Оқушылар арасында бір бірімен және педагогтармен сабақ және сабақтан тыс кезінде конструктивтік қатынасқа жағдай жасау.
6.Педагогтардың жеке кеңестер, семинарлар, ақпараттық сессиялар жүйесі арқылы психологиялық біліктілігін арттыру.
7. Ата-аналардың жеке және топтық кеңестер мен әңгімелесу жүйесі арқылы псиологиялық біліктілігін арттыру.
8. Әр түрлі қиындықтары бар оқушыларға түзету дамыту бағдарламаларын құру.
9. Оқушылардың тұлғалықтарын дамыту.
\
Жұмыс бағыттары:
1. Психологиялық диагностика:
Мақсаты: жеке және жас ерекшеліктерді, тұлғалық мүмкіндіктерін оқыту және тәрбиелеу процесінде зерттеу, білім алу, дамыту, әлеуметтік үйрену кезінде механизімнің бұзылуының себептерін аықтау.
2.Психологиялық кеңес:
Мақсаты: оқушылардың психикалық және тұлғалық даму кезінде бейберекеттік орын алуын ескерту, педагогикалық процестің барлық қатысушыларға мәселелерді шешу үшін көмек көрсету.
3.Психологиялық түзету дамыту:
Мақсаты: Жалпы оқу дағдыларын машықтап дамыту және жетілдіру, тұлғаның қалыптасу процесіне белсене атсалысу.
4. Психологиялық ағарту:
Мақсаты: оқушылар және олардың ата-аналары, педагогтардың психологиялық мәдениетін қалыптастыру және көтеру.
5. Психологиялық алдын алу (прафилактика)
Мақсаты: оқушылардың психикалық және тұлғалық даму кезінде бейберекетті орын алуын ескерту, педагогикалық процестің барлық қатысушыларға мәселелерді шешу үшін көмек көрсету.
Мектеп психологы: Мусабеков Елжан Әзімханұлы