Таласбаева Д.
р\с | Өткізілетін іс- шара | Өтілу формасы | Жауапты | Мерзімі | |
1 | Әлеуметтік -педагогикалық оңалту | ||||
1.1 | Аз қамтылған, көп балалы,жартылай отбасында тәрбиеленетін,мүгедек, мүмкіндігі шектеулі,жетім және ата - анасының қамқорлығынан айырылған білім алушыларды анықтау | Білім алушылардың жеке құжаттарымен танысу, әлуметтік мәртебесіне қарай тізімдерін жөндеу | Әлеуметтік педагог | Қыркүйек | |
1.2 | Сыныптың, мектептің әлеуметтік төлқұжатын әзірлеу КТІЖБ-нің инспекциясымен бірлесе атқаратын құқық бұзушылықтың алдын-алу жөніндегі кешенді-мақсатты жұмыс жоспарын құру | Ата –аналармен және сынып жетекшілермен жұмыс жүргізу Жоспар даярлау | Әлеуметтік педагог | Қазан , қаңтар қыркүйек | |
1.3 | Білім алушылардың сыныптағы, отбасындағы жағдайын анықтау, мәселелерді шешуге ат салысу | Бақылау және әңгімелесу (оқушылармен, ата-аналармен) | Әлеуметтік педагог, сынып жетекші | Жыл бойы | |
1.4 | «Мектепке жол » қайырымдылық акциясы «Бақытты балалық шақ мекені!» ұранымен | Қайырымдылық акциясы (оқушылармен) | Әлеуметтік педагог, сынып жетекші, ата-аналар комитеті | тамыз қыркүйек | |
1.5 |
| Жыл бойы | Әлеуметтік педагог Медбике | үнемі | |
1.6 | Оқушылардың тұрғын үйін зерттеу актілерін жүргізу. «Сенің отбасың қандай?» Рейд (оқушылардың үйлеріне бару ) | Тексеру актісін құрастыру | Әлеуметтік педагог, сынып жетекші | Желтоқсан, наурыз | |
1.7 | Білім алушылардың мектеп жағдайындағы құқығын қорғау: қажетті оқу,тәрбие алуын,тағамдануын,оларға деген қарым- қатынастың уақытылы орындалуын қадағалау | Бақылау, әңгіме құру (оқушылармен, ата-аналармен) | Әлеуметтік педагог, сынып жетекші | Үнемі | |
1.8 | «Мейірімді жүрекпен!» қайырымдылық акциясы | Қайырымдылық акциясы (оқушылармен) | Әлеуметтік педагог, сынып жетекші, ата-аналар комитеті | Қаңтар | |
1.9 | « Менің отбасым – менің тірегім» | Тәрбие сағаты | Әлеуметтік педагог, сынып жетекші | қыркүйек | |
10 | Алдын алу жұмыстарын жүргізу. «Біз салауатты өмірді қолдаймыз» | Әңгіме, кеңес,көрме | Әлеуметтік педагог, сынып жетекші | желтоқсан | |
2 | Диагностикалық жұмыс | ||||
2.1 | Бопсалау, жәбірлеушіліктің алдын-алуға арналған тесттер өткізу, анализын шығару | сауалнама (оқушылармен) | Әлеуметтік педагог, психолог | Қаңтар | |
2.2 | Білім алушылардың әлеуметтік ортасын диагностикалау отбасын,қарым - қатынас ортасын, қызығушылығын, қажеттілігін анықтау | сауалнама (оқушылармен) | Әлеуметтік педагог, психолог сынып жетекші | Жыл бойы | |
2.3 | ОЖСБ - дан өтетін оқушыларды анықтау | Әңгіме,кеңес (оқушылармен) | Әлеуметтік педагог, педагог-психолог | Ақпан | |
2.4 | «Бақытты балалық шақ!» | Қайырымдылық тәтті жәрменкесі | Әлеуметтік педагог, педагог-психолог сынып жетекші | Ақпан | |
3 | Әлеуметтік алдын алу шаралары | ||||
3.1 | "Нашақорлыққа жол жоқ" Мектеп мед.бикесінің баяндамасы | Баяндама | Әлеуметтік педагог мектеп медбикесі | Наурыз | |
3.2 | Жанұя мен мектепте ата-аналардың тәрбиелеу белсенділігін барынша дамыту. ҚР "Неке және отбасы Заңының 62-бабы", ата-анасының баланы тәрбиелеу, күтіп-бағу және асырау жөніндегі міндеттері | Жалпы ата –аналар жиналысы | Әлеуметтік педагог | қазан | |
3.3 | Ата – анамен жұмыс: «Ата – ананың азаматтық борышы: бүгіні мен ертеңі» Мектепішілік және сыныптағы шиеленіс жағдайларының алдын алу,ескерту шаралары | Әңгіме, кеңес (оқушылармен, ата-аналармен) | Әлеуметтік педагог, педагог-психолог сынып жетекші | Үнемі | |
3.4 | «Иманды ұл мен қыз» тақырыбында, бейресми жастар бірлестіктері, секталар туралы әңгіме, пікірталас ұйымдастыру | Әңгіме,пікірталас (оқушылармен) | Әлеуметтік педагог, сынып жетекші | Қазан | |
3.5 | Отбасымен алдын алу шаралары: - Жағдайы нашар отбасыларын анықтау; - Жағдайы нашар отбасыларына картотека жүргізу; - Үйлеріне барып тұру; - Бала тәрбиесімен тыс қалған ата –анамен жұмыс | Әңгіме,кеңес, картотека толтыру, тексеру актісін құрастыру (оқушылармен, ата-аналармен) | Әлеуметтік педагог, педагог-психолог сынып жетекші | Қыркүйек Жыл бойы | |
3.6 | «Өмірдің құндылығы» | Сауалнама 8-9 сынып оқушылары арасында | Әлеуметтік педагог | Қараша | |
3.7 | Аз қамтылған оқушылардың оқу үлгерімін,сабаққа қатысуын, бос уақытын қадағалау | Бақылау (оқушылармен) | Әлеуметтік педагог | Үнемі | |
4 | «Ата –анам және мен!» | Пікір-талас (оқушылармен) | Әлеуметтік педагог | Қазан | |
4.1 | Оқушының рухани жан дүниесін танып білу мен әлеуметтік ортаға бейімдеу | Баяндама (ата – аналар жиналысы) | Әлеуметтік педагог | Желтоқсан | |
4.2 | Мектептен тыс қарым-қатынас шаралары: Ата-аналар комитеті жұмысына қатысу: - Жергілікті басқару огандарында,медициналық-әлеуметтік-психологиялық орталықтарында «отбасы-бала жұмысы жөнінен» мектеп атынан қызмет атқару; - Қамқорлық органдарымен; - Құқық қорғау органдарымен; - Әлеуметтік қорғау мекемелерімен | Әңгімелесу | Әлеуметтік педагог сынып жетекші, ата-аналар комитеті | Қаңтар Ақпан Наурыз Сәуір | |
4.3 | Әлеуметтік қорғаудағы балалардың бос уақыты мен жазғы демалысын ұйымдастыру | Жазғы алаңдарға тарту | Әлеуметтік педагог | мамыр | |
4.4 | Бала күннің шуағы!»атты мерекелік ертеңгілік 1 – Маусым балаларды қорғау күні. | Мерекелік іс- шара | Әлеуметтік педагог сынып жетекшілер | маусым | |
4.5 | Аз қамтылған отбасы балаларына берілген көмектің қорытынды есебі | Қорытынды есеп беру | Әлеуметтік педагог | Маусым | |
Әлеуметтік педагог: Д.Таласбаева
Мектеп психологы: Е.Мусабеков
Мектеп мед.бикесі: Б.Игенова
Әлеуметтік педагогтың айлық, апталық жұмыс жоспары
р\с | Өткізілетін іс - шара | Өтілу формасы | Уақыты | Жауапты |
1 | -Мектепке бекітілген микроучаскелік шегінде 0-ден 18 жас аралығындағы балаларды есепке алуды ұйымдастыру мен өткізу; - «Мектепке жол » қайырымдылық акциясы «Бақытты балалық шақ мекені!»
| Ата –аналармен және сынып жетекшілермен жұмыс жүргізу | Тамыз 2 апта 2 ай 4 апта | Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. Кітапханашы: Умарова Ғ Сынып жетекшілер |
2 | -Мектептің әлеуметтік төлқұжатын әзірлеу -Асханадан тегін тамақтанатын білім алушылардың қажетті құжаттарын дайындау -Осы оқу жылы бойынша 1-3 сынып оқушыларының ыстық тамақпен қамтылуы және ыстық ас ішуін қадағалау. -Асхана жұмысын тексеру -«Менің отбасым- менің тірегім» | Білім алушылардың құжаттарын жинақтау Тәрбие сағаты | Қыркүйек 1 апта үнемі 2 апта | Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. Медбике: Игенова Б.Б |
КТІЖБ-нің инспекциясымен бірлесе атқаратын құқық бұзушылықтың алдын-алу жөніндегі кешенді-мақсатты жұмыс жоспарын құру Аз қамтылған, көп балалы, бір ата - анамен тәрбиеленетін, мүгедек, мүмкіндігі шектеулі, жетім және ата- анасының қамқорлығынан айырылған білім алушыларды анықтау | Жоспар даярлау Білім алушылардың жеке құжаттарымен танысу, әлуметтік мәртебесіне қарай тізімдерін жөндеу | |||
| Құжат жинақтау | 3 апта 4 апта | Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. | |
| Білім алушыларды үйірмелерге қатыстыру | Үнемі | Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. Психолог: Мусабеков Е | |
3 |
Дұрыс тамақтану мәдениетін насихаттау - Мектеп әкімшілігімен және сынып жетекшілермен бірлесе ҚР «Баланың құқығы туралы» заңы мен БҰҰ «Баланың құқықтары туралы» халықаралық конвенцияны талқылау - Школьникам жасалған диагностикалық жұмыстың нәтижелерін сынып жетекшілермен таныстыру - Түзете дамыта оқыту сыныптарында түзету жұмысы (бейімделудің алдын алу, оқу түрткісін қалыптастыру, жалпы оқу іскерлігі мен дағдысын жасау) - Жанұя мен мектепте ата-аналардың тәрбиелеу белсенділігін барынша дамыту. ҚР "Неке және отбасы Заңының 62-бабы", ата-анасының баланы тәрбиелеу, күтіп-бағу және асырау жөніндегі міндеттері - «Ата –анам және мен!» | әңгімелесу (оқушылармен) Жалпы ата –аналар жиналысы Әңгіме,пікірталас (оқушылармен) | Қазан Үнемі 1 апта 2 апта 3 апта 4 апта | Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. Психолог: Мусабеков Е Сынып жетекшілер |
Мектепшілік және сыныптағы шиеленіс жағдайларының алдын алу, ескерту шаралары | Әңгіме, кеңес (оқушылармен, ата-аналармен) | Үнемі | Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. Психолог: Мусабеков Е Сынып жетекшілер | |
4 |
(8-9 сыныптап)
- Ата-аналар жиналыстарына қатысу;
| Ерекше бақылауды қажет ететін оқушылар мен әңгімелесу. Сауалнама | Қараша 1 апта 2 апта 3 апта Тоқсан сайын 4 апта | Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. Психолог: Мусабеков Е Сынып жетекшілер |
5 |
«Біз салауатты өмірді қолдаймыз» тақырыбында іс- шаралар -«Оқушылардың тұрғын үйін зерттеу актілерін жүргізу. «Сенің отбасың қандай?» Рейд (оқушылардың үйлеріне бару )
| Әңгімі,кеңес, көрме Отбасы өмірінің жағдайын тексеру. Жалпы ата –аналар жиналысы | Желтоқсан 1 апта 2 апта | Психолог: Мусабеков Е Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. |
-Елбасы және облыс, аудан әкімінің жаңа жылдық шыршасына баратын әлеуметтік қамқорлықтағы оқушыларды анықтап, ұйымдастырылатын шыршаға жіберу. | Жаңа жылдық кеш | 3 апта | Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. | |
6 |
| Қайырымдылық акциясы Сауалнама | Қаңтар 2 апта 3 апта 4 апта | Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. Психолог: Мусабеков Е Сынып жетекшілер |
7 |
| Әңгіме,кеңес (оқушылармен) Қайырымдылық жәрмеңкесі (оқушылардың қолөнері) | Ақпан 1 апта 2 апта Үнемі | Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. Психолог: Мусабеков Е Сынып жетекшілер |
8 |
- «Арман- жарқын болашақ бейнесі» тақырыбында 9 сынып оқушылары арасында кәсіптік мамандық таңдауына әлеуметтік зерттеу жұмыстарын жүргізу. Мектептен тыс қарым-қатынас шаралары: Ата-аналар комитеті жұмысына қатысу: - Жергілікті басқару огандарында,медициналық-әлеуметтік-психологиялық орталықтарында «отбасы-бала жұмысы жөнінен» мектеп атынан қызмет атқару; - Қамқорлық органдарымен; - Құқық қорғау органдарымен; - Әлеуметтік қорғау мекемелерімен | Баяндама Әңгімелесу (оқушылармен) | Наурыз 1 апта 2 апта 3 апта | Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. Психолог: Мусабеков Е Сынып жетекшілер |
9 | -Оқу жылындағы әр тоқсанның қорытынды есебі мен құжат сараптамасын жасау; -Сынып жетекшілердің өтініштері мен хабарламаларымен жұмыс жасау; - Алдын алу жұмыстарын жүргізу. (нашақорлық, темекі шегу, ұрлық т.б) -Школьникам құқықтық тәрбие беру. | Әңгіме,кеңес (оқушылармен) | Сәуір 1 апта 2 апта 3 апта 4 апта | Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. |
10 | -Әлеуметтік қорғаудағы балалардың бос уақыты мен жазғы демалысын ұйымдастыру - Школьникам радикалды діни ағымдардың іс-әрекетіне қарсы насихаттауға бағытталған сауалнамалар алу. -9 сынып оқушыларымен жеке кәсіби бағыттау жұмысын жүргізу. - Келесі оқу жылында кемшіліктер жібермеу үшін мектептің өткен оқу жылындағы қызмет жұмыстарын талдау | Оқушыларды жазғы алаңдарға тарту. Сауалнама алу. | Мамыр 1 апта 2 апта 3 апта 4 апта | Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. Психолог: Мусабеков Е Сынып жетекшілер |
11 | -Бала күннің шуағы!»атты мерекелік ертеңгілік 1 – Маусым балаларды қорғау күні. | Мерекелік іс-шара | Маусым 1 апта | Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. Сынып жетекшілер |
-Аз қамтылған отбасы балаларына берілген көмектің қорытынды есебі -Әлеуметтік педагогтың жылдық есебі | Қорытынды есеп беру | 2 апта | Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д. |
Аз қамтылған отбасы балаларымен жүргізілетін жұмыс жоспары
р\с | Өткізілетін іс- шара | Өтілу формасы | Уақыты | Жауапты |
1 | М ектеп бойынша аз қамтылған, көп балалы, жартылай отбасында тәрбиеленетін, мүгедек, мүмкіндігі шектеулі, жетім және ата - анасының қамқорлығынан айырылған білім алушыларды анықтау | Білім алушылардың жеке құжаттарымен танысу, әлуметтік мәртебесіне қарай тізімдерін жөндеу | Қыркүйек | Әлеуметтік педагог |
2 | Оқушылардың әлеуметтік жағдайын зерттеу | Әлеуметтік жағдайын зерттеу (оқушылардың) | Қыркүйек | Әлеуметтік педагог |
«Мектепке жол» қайырымдылық акциясы | қайырымдылық акциясы | Тамыз -Қыркүйек | Әлеуметтік педагог, сынып жетекші, ата-аналар комитеті | |
3 | Оқушыларды оқулықпен қамтамасыз ету | қайырымдылық акциясы | Қыркүйек | Әлеуметтік педагог, сынып жетекші, ата-аналар комитеті |
4 | Жетім және ата- анасының қамқорлығынсыз қалған білім алушылардың үйіне рейд жүргізу | рейд жүргізу | Жыл бойы | Әлеуметтік педагог, педагог-психолог сынып жетекші |
5 | Жалпыға бірдей міндетті оқу қорынан бөлінген қаржыдан көмек көрсету. | Әлеуметтік көмек көрсету | Дер кезінде | Әлеуметтік педагог, сынып жетекші |
6 | «Ас адамның арқауы» Дұрыс тамақтану мәдениетін насихаттау | Дөңгелек үстел (оқушылармен) | Қыркүйек | Әлеуметтік педагог, сынып жетекші |
7 | Аз қамтылған отбасы балаларын түрлі мәдени іс –шараларға қатыстыру | Мероприятиеға қатыстыру | Жыл бойы | Әлеуметтік педагог, педагог-психолог сынып жетекші |
8 | Білім алушылардың бос уақытын қадағалау, үйірмеге қатысуын бақылау | Білім алушыларды үйірмелерге қатыстыру | Жыл бойы | Әлеуметтік педагог, педагог-психолог сынып жетекші |
10 | Отбасы өмірінің жағдайын тексеру | Тексеру актісін құрастыру | Желтоқсан, наурыз | Әлеуметтік педагог, сынып жетекші |
11 | «Қамқор» қайырымдылық акциясы | Қайырымдылық акциясы (оқушылармен) | Қаңтар | Әлеуметтік педагог, сынып жетекші, ата-аналар комитеті |
12 | Аз қамтылған оқушылардың оқу үлгерімін,сабаққа қатысуын, бос уақытын қадағалау | Бақылау (оқушылармен) | Үнемі | Әлеуметтік педагог |
13 | «Жүрегіңді мейірімділікке толтыр » | Қайырымдылық жәрмеңкесі (оқушылардың қолөнері) | Ақпан | Әлеуметтік педагог, педагог-психолог сынып жетекші |
14 | Баланың әлеуметтік жағдайы – бәрімізге ортақ | Дөңгелек үстел (мұғалімдермен, ата-аналармен) | Қаңтар | Әлеуметтік педагог |
15 | «Көктемгі ізеттілік» қайырымдылық марафоны | Қайырымдылық марафоны (оқушылармен) | Наурыз | Әлеуметтік педагог, сынып жетекші, ата-аналар комитеті |
Әлеуметтік педагог: Таласбаева Д.